TusTextos

Per Uns Instants - por Unos Instantes

No sé que dir-te. Em vas caure bé, simplement. Bona persona, bromista i sabies captar la meva atenció. M’agrada que m’estimin, sentir-me estimada. És un dels grans fins de la meva vida. I tu. I tu ho vas aconseguir en tant sols tres dies. Com t’ho vas fer?
Em feies gràcia. Potser hauria de canviar el temps verbal. Em fas gràcia. M’agradava picar-te com a tu t’agradava picar-me i a mi sentir-me picada. T’agradava cridar la meva atenció i a mi la teva.
Va ser un joc divertit que va durar tres dies. Un joc que encara hi penso i ho explico a les amigues. Què hagués passat si un sàpigues el que pensava l’altre? Per part teva crec que t’hagués explotat el cervell, perquè l’única cosa que tinc clara entre nosaltres són els nostres noms. O potser tu, amb la teva intel•ligència, haguessis pogut dir-me que passava.
I a mi, que m’hagués passat?
Vull retrocedir en el temps i tenir el poder de llegir ments, només per uns instants. Saber que hagués pogut passar i tornar on estic ara.
Sincerament, et mereixes un t’estimo.

----

No sé qué decirte. Me caíste bien, simplemente. Buena persona, bromista y sabías captar mi atención. Me gusta que me quieran, sentirme amada. Es uno de los grandes fines de mi vida. Y tú. Y tú lo conseguiste en tan sólo tres días. ¿Cómo te lo hiciste?
Me hacías gracia. Quizá debería cambiar el tiempo verbal. Me haces gracia. Me gustaba picarte como a ti te gustaba picarme y a mí sentirme picada. Te gustaba llamar mi atención y a mí la tuya.
Fue un juego divertido que duró tres días. Un juego que todavía pienso y cuento a las amigas. ¿Qué hubiera pasado si uno hubiera sabido lo que pensaba el otro? Por tu parte creo que te hubiera explotado el cerebro, porque lo único que tengo claro entre nosotros son nuestros nombres. O quizás tú, con tu inteligencia, hubieras podido decirme que pasaba.
Y a mí, ¿qué me hubiera pasado?
Quiero retroceder en el tiempo y tener el poder de leer mentes, sólo por unos instantes. Saber que hubiera podido pasar y volver donde estoy ahora.
Sinceramente, te mereces un te quiero
Auren426 de abril de 2015

Más de Auren4

Chat