TusTextos

El Polonia Del Quixot CatalÀ

EL POLONIA DEL QUIXOT

Seqüència 1, escena 1, interior de dia i nit.
Localització: Palau de la Generalitat, oficina del Gabinet de Presidència

PRIMER PLA de la pantalla d’ordinador del becari/aira que rep el mails i els classifica. Normalment el llança tots a la paperera dels papers, no sap que l’ordinador te paperera digital:

La Becaria. exclama en veu alta: AIXÒ NO POT SER!

PLA GENERAL tota l’oficina escandalitzada es posa en peu.

Funcionari 1: Que t’ha passat Carme?
Becaria: Hem rebut un e mail del Quixot.
Funcionari 2: Ja tindries que estar acostumada, no ets cap “novata”.
Becaria: Es que es passa molt.
Funcionari 3: Sempre es passa molt i no passa res.
Becaria: Això ho tindria que mirar el Honorable President.
Funcionari 4: No facis cas, ja saps el que va passar el dia 28 de Desembre, varem tenir que avisar al President per el mòbil, per demanar-li permís per obrir-lo.
Becaria: Avui no es 28 i el Quixot no diu mentides, es un olímpic, pringat, però olímpic.
Funcionari 25: A veure, digues el que ha dit i veurem si truquem o no al Sr. President
becaria: Ha escrit al Iran, al Estats Units, i segurament altres que no sabem.
Funcionari 424: No os preocupeu, ja el trobaran, aquests “son experts”. Ens faran un favor.
Becaria: Dons que hem de fer?

Entra en camp el Honorable President i diu:

¡Tothom a treballar!, això es el que hem de fer per Catalunya. Igual que van fer els del 061.



Marcel·lí Miret - El Quixot Català, Caballero del Olimpo y de los Campos Eliseos (C.E.).

Marcel·lí Miret WEB

http://webs.racocatala.cat/quixotcatala
Marcel12 de enero de 2010

1 Comentarios

  • Zucette

    Aquest Quixot català! Està graciós però potser la resta d'escriptors d'aquesta pàgina no puguen riure aquest fragment perquè no entenen el català. Es una llàstima. Está bé saber que hi algú, entre tant de text, amb qui compartisc llengua! Una abraçada!

    12/01/10 09:01

Más de Marcel

Chat