TusTextos
Varutxo
Última vez: 16/11/2019 - Empezó el 19/12/2011 Seguir usuario

Últimos publicados

    Búscamo

    O sorriso segue a xogar ao escondite...
    varutxo

    Seguro

    Seino, estou seguro. No momento en que todo se para, cando o mundo deixa de ser importante, solo existimos nós os dous. Non hai nada que poda estragar ese momento. É o momento no que podes decir rea...
    varutxo

    Hsghaufñdif

    Pasou moito tempo, nese tempo no que perdín máis que gañei, aprendín moitas cousas e dunha forma moi rápida. Sei cada erro que cometín, e dalgúns arrepíntome, outros fixéronme aprender, a valorarme má...
    varutxo

    Felicidade

    Comezas a poñer caras, a sorrir coma se foses parvo e ata mesmo, podes chegar a chorar. Non sabes o que é nin a que veu ese sorriso estúpido que che fixo vibrar por un momento xa acabado. Pero, de súp...
    varutxo

    Desexos

    Desexar algo con todas as túas forzas hasta chegar a pensar que se pode facer realidade, as veces soñas esperto, porque é a única forma de chegar a conseguir o que desexas. Un anhelo, imaxinación, pen...
    varutxo
Ver todos los textos de varutxo

Últimos Recomendados

Últimos Comentados

    Actúa

    Cando estás pensando que decir e non encontras as palabras ou quizáis non as haxa, miras ao teu carón e está esa persoa, pola cal non che sae nada, pensas en decirlle moitas cousas, calquer tontería s...
    varutxo

    Desexos

    Desexar algo con todas as túas forzas hasta chegar a pensar que se pode facer realidade, as veces soñas esperto, porque é a única forma de chegar a conseguir o que desexas. Un anhelo, imaxinación, pen...
    varutxo

    ............si

    -Merece la pena? +No t entiendo..que merece la pena? -Hacer lo que haces... +Sigo sin entender lo que tratas d decirme -Todo lo que haces por ella,la quieres,si es verdad,pero realmente merece la ...
    varutxo

    Sinto

    Cuantos dias te has parado a pensar en lo que hiciste mal? Cuantos dias,horas minutos te has arrepentido? Cuantas veces has cerrado los ojos para que al abrirlos todo fuera una pesadilla? Cuantas lagr...
    varutxo

    Lucho,peleo y Espero por Lo que Quiero...

    Lo que quiero es a ti...
    varutxo
Ver todos los textos de varutxo

Escribe sobre

Sigue

Ver todos (0)

Lo siguen

eviitah
Ver todos (1)
Chat