TusTextos

Solo Tu, Amor.

Perque com jo et vull a tu no es poc comparar amb res en aquest mon, perque el teu somriure em va enamorar, perque tu ets unica ets completament diferent a las demes, perque vull poder bessarte cada matinada, poder voret al meu costat al despertar, poder ferte caricies fins el atardecer… vull que açò no termine mai, perque tu, ets el motiu de que segueixca açí, perque amb tu tot es diferent, i aunque et diguen mil vegades que ets preciosa tu di que no es suficient, i et dire que per a mi ets un somni fet realitat, et vull mes que a res en aquest mon, perque quan mire al cel se que hi falta una estrella, pero no et dones compte de que ets tu, perque nose com he pogut voler tant a una xiqueta com tu, i molts altres perques que no et vaig a dir ara, perque vull demostrarte cadascun dells, tots, i… perque no vull quedarme sense dirte lo unica, especial, important, que tu, ets la meua vida… que ets aixo i molt mes per a mi i lo molt que et vull cada dia que passe al teu costat, perque et necessite al costat meu durant el reste de la meua vida, que no em soltes nunca i nunca m'oblides, que et vull mes que a res en aquest mon, perque no soc el mateix si tu no estes al meu costat, perque ho eres tot i ni ara ni mai vaig a pensar en com seria la meua vida sense tu, perque tu ets la inspiraciò que em diu tots els dies que tinc una raó per la que viure, la que em fa somriure cada matinada, perque no puc estar sense tu ni un dia, perque ets l'àngel que va caure'm al damunt, em vas apareixer en el moment en el que jo estaba en un mon sense oxigen, perque ara que et coneix puc dir que tu ets la meua droga, i que no puc viure sense una dosis de tu… perque sense tu jo ara no podria ser el mateix que soc, no sabria com seria, però si que se, que amb tu tot es diferent m'alegres tots els dies desde que estem junts i açò m'agrada moltissim, no vull perdret mai, perque vaig deixar de pensar que tot té un final, per a donar-me'n compte que amb tu no hi ha ningun final, perque passe el que passe, siga per a bo o per a mal, sempre estare amb tu, perque tu ets aixo i moltissim mes, perque per aixo tan sols puc dir-te que em dones un abraç i que aixo sera per a sempre, perque 18 tan sols van ser els segons que vaig tardar en agafar-me a tu, ho eres tot, i et vull moltiisim(LL)!
Gorka19 de julio de 2012

Más de Gorka

Chat