TusTextos

Intento

๐˜๐˜ฏ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ฐ ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ญ๐˜ข ๐˜ค๐˜ฐ๐˜ฎ๐˜ฑ๐˜ถ๐˜ด๐˜ต๐˜ถ๐˜ณ๐˜ข ๐˜บ ๐˜ฎ๐˜ช ๐˜ค๐˜ข๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ป๐˜ข ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ซ๐˜ฐ๐˜ด ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ฅ๐˜ฐ๐˜ญ๐˜ฐ๐˜ณ, ๐˜ญ๐˜ข ๐˜ข๐˜จ๐˜ฐ๐˜ฏรญ๐˜ข ๐˜บ ๐˜ญ๐˜ข ๐˜ด๐˜ฐ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ฅ. ๐˜š๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ถ๐˜ฏ๐˜ฐ๐˜ด ๐˜ฎ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ด๐˜ต๐˜ณ๐˜ถ๐˜ฐ๐˜ด ๐˜ฒ๐˜ถ๐˜ฆ ๐˜บ๐˜ฐ ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ฎ๐˜ฐ ๐˜ค๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฆ ๐˜บ ๐˜ฒ๐˜ถ๐˜ฆ ๐˜ข ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ข๐˜ณ ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ต๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ฑ๐˜ฐ ๐˜ฒ๐˜ถ๐˜ฆ ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ด๐˜ฆ, ๐˜ด๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ฑ๐˜ณ๐˜ฆ ๐˜ด๐˜ช๐˜จ๐˜ถ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฐ๐˜ฎ๐˜ฆ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ญ๐˜ข ๐˜ฐ๐˜ด๐˜ค๐˜ถ๐˜ณ๐˜ช๐˜ฅ๐˜ข๐˜ฅ. ๐˜š๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ฑ๐˜ณ๐˜ฆ ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ตรก๐˜ฏ ๐˜ข๐˜ฉรญ ๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ณ ๐˜ฒ๐˜ถ๐˜ฆ ๐˜ญ๐˜ฐ๐˜ด ๐˜ด๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ฐ ๐˜ต๐˜ข๐˜ฏ๐˜ต๐˜ฐ ๐˜ข๐˜ถ๐˜ฏ๐˜ฒ๐˜ถ๐˜ฆ ๐˜ฏ๐˜ฐ ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ ๐˜ข๐˜ณ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ฅ๐˜ฐ ๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ณ ๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ต๐˜ฐ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ฐ๐˜ด๐˜ค๐˜ถ๐˜ณ๐˜ช๐˜ฅ๐˜ข๐˜ฅ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ฏ๐˜ถ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฐ. ๐˜š๐˜ฆ ๐˜ฒ๐˜ถ๐˜ฆ ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ตรก๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฐ ๐˜ข ๐˜ฒ๐˜ถ๐˜ฆ ๐˜ค๐˜ข๐˜ช๐˜จ๐˜ข ๐˜บ ๐˜ฏ๐˜ถ๐˜ฃ๐˜ญ๐˜ข๐˜ณ๐˜ฎ๐˜ฆ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ฏ๐˜ถ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฐ ๐˜ญ๐˜ข ๐˜ค๐˜ข๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ป๐˜ข.
Blackrosexxiii25 de enero de 2021

Más de Blackrosexxiii

Chat